Eduskuntaan tehtiin syksyllä kyberhyökkäys – Presidentti Niinistö: "Tämä on vakava loukkaus suomalaista demokratiaa ja yhteiskuntajärjestystä vastaan"
Eduskuntaan on kohdistunut syksyllä kyberhyökkäys, kertoo eduskuntatiedotus. Hyökkäys havaittiin eduskunnan sisäisessä teknisessä valvonnassa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.