Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Eduskuntaan tehtiin syksyllä kyberhyökkäys – Presidentti Niinistö: "Tämä on vakava loukkaus suomalaista demokratiaa ja yhteiskuntajärjestystä vastaan"

Eduskuntaan on kohdistunut syksyllä kyberhyökkäys, kertoo eduskuntatiedotus. Hyökkäys havaittiin eduskunnan sisäisessä teknisessä valvonnassa.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.