Grammy-gaala siirrettiin koronan takia maaliskuulle
Musiikkialan vuotuinen Grammy-palkintogaala on siirretty koronaviruspandemian takia maaliskuulle. Gaala oli määrä järjestää kuluvan kuun viimeisenä päivänä Yhdysvalloissa Los Angelesissa pääosin virtuaalisena.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.