Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Grammy-gaala siirrettiin koronan takia maaliskuulle

Musiikkialan vuotuinen Grammy-palkintogaala on siirretty koronaviruspandemian takia maaliskuulle. Gaala oli määrä järjestää kuluvan kuun viimeisenä päivänä Yhdysvalloissa Los Angelesissa pääosin virtuaalisena.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.