Uusi Bond-elokuva lykkääntyi taas – nyt tähtäimessä lokakuu
Uusimman James Bond -elokuvan ensi-ilta on lykkääntynyt uudelleen, kertoo elokuvan tuottanut MGM . Studion mukaan 007 ilmaantuu valkokankaille vasta lokakuussa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.