Lanneveden tytöstä tuli legenda – tuore elämäkertateos kertoo, miten mainonnan ammattilainen Kirsti Paakkanen brändäsi Marimekon suomalaisen designin ikoniksi

Kirsti Paakkanen voitti koko Suomen marimekkolaiset puolelleen maakuntakierroksillaan. Toimitusjohtaja vieraili Jyväskylän myymälässä 1990-luvun puolivälissä. Haapa-aho Ari

Yritysneuvos Kirsti Paakkasen tuoretta elämäkertaa voi kutsua suurtyöksi, niin huolellisesti Ulla-Maija Paavilainen paneutuu Marimekon entisenä toimitusjohtajana tunnetun Paakkasen elämään 91 vuoden ajalta.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja lue juttuja rajattomasti.

Tilaa 2 kk 5 €/kk Tilaa 24 h 3 €

Digitilauksen sisältö

  • Savonsanomat.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Iisalmensanomat.fi-, Warkaudenlehti.fi- ja Pieksamaenlehti.fi-verkkopalvelut ja uutissovellukset
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi