”Poliitikot ovat ehdottomasti mainettaan parempia”, sanoo Uutissuomalaisen eläkkeelle jäävä politiikan toimittaja Ari Helminen
14 vuotta eduskunnassa politiikan toimittajana työskennellyt Ari Helminen sanoo antavansa arvoa sellaisille puolueille ja poliitikoille, jotka kykenevät löytämään ratkaisuja ongelmiin. Pelkkä ongelmien luettelu ei konkaritoimittajaa sytytä.
Uutissuomalaisen politiikan toimittaja Ari Helminen, 64, teki perjantaina viimeisen työpäivänsä ennen eläköitymistään. Eläkkeelle hän olisi päässyt halutessaan jo viime kesänä.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.