Kaivosjätti Norilsk Nickel maksoi miljardisakot dieselvuodosta Siperiassa
Venäläinen kaivosjätti Norilsk Nickel on maksanut 146 miljardin ruplan (1,6 miljardin euron) sakot viime vuonna Siperiassa tapahtuneesta öljyvuodosta. Yhtiön polttoainesäiliö romahti ja päästi Norilskin lähellä noin 20 000 tonnia dieseliä jokiin ja järviin.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.