Korona vei Ulla-Maija Nikon 29-vuotiaan pojan hengityskoneeseen Puolassa, ja nyt äidillä on tärkeä viesti kaikille: "Huuda turhautumistasi somessa, älä isoissa joukoissa toreilla"
Ulla-Maija Nikko toivoo, että korona-ajan rajoituksia noudatetaan, vaikka ne tuntuvat epäoikeudenmukaisilta. Nikolta epidemia on vienyt jo yrityksen tulot.
Ulla-Maija Nikko vetoaa kaikkiin ihmisiin, jotta korona-ajan rajoituksia jaksettaisiin noudattaa säntillisesti. Nikko julkaisi maanantaina koskettavan kirjoituksen Facebookissa, jossa hän kertoo 29-vuotiaan poikansa kamppailusta covid-19-taudin kanssa.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.