Iran kertoo sen ydinlaitokseen tehdyn sunnuntaina terroristisen iskun
Iranin atomienergiajärjestö (IAEO) kertoi sunnuntaina, että maan Natanzin ydinlaitokseen on tehty terroristinen isku. Ilmoitus tuli tunteja sen jälkeen, kun oli kerrottu laitoksessa tapahtuneesta sähkökatkoksesta.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.