Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Tutkimus: Erityisesti korkeakoulujen nuoret naisopiskelijat ovat kokeneet opintojen työmäärän ja yksinäisyyden lisääntyneen korona-aikana

Yli puolet korkeakouluopiskelijoista kertoo yksinäisyyden tunteen lisääntyneen koronaepidemian aikana, selviää Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) ja Kelan toteuttaman tutkimuksen alustavista tuloksista. Tuloksissa korostuvat 18–22-vuotiaat yliopistossa opiskelevat naiset, joista jopa kolme neljästä on kokenut yksinäisyyttä aiempaa enemmän.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.