Tutkimus: Erityisesti korkeakoulujen nuoret naisopiskelijat ovat kokeneet opintojen työmäärän ja yksinäisyyden lisääntyneen korona-aikana
Yli puolet korkeakouluopiskelijoista kertoo yksinäisyyden tunteen lisääntyneen koronaepidemian aikana, selviää Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) ja Kelan toteuttaman tutkimuksen alustavista tuloksista. Tuloksissa korostuvat 18–22-vuotiaat yliopistossa opiskelevat naiset, joista jopa kolme neljästä on kokenut yksinäisyyttä aiempaa enemmän.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.