Roskan heittäminen ympäristöön hävettää suomalaista – myös pummilla matkustaminen aiheuttaa piston sydämeen
Suomalaiset sanovat häpeävänsä ympäristön roskaamista ja pummilla matkustamista julkisessa liikenteessä. Asia käy ilmi KAKS – Kunnallisalan kehittämissäätiön kansalaistutkimuksesta.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.