"Olisin Bond-fani pelkästään musiikin ja julisteiden takia" – Porvoolainen Klaus Suhonen on kerännyt ja rakentanut huoneellisen 007-kamaa
Tätä lukiessanne porvoolainen mainostoimistoyrittäjä Klaus Suhonen on jo nähnyt uuden, hartaasti odotetun James Bond-elokuvan No Time to Die.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.