Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

"Olisin Bond-fani pelkästään musiikin ja julisteiden takia" – Porvoolainen Klaus Suhonen on kerännyt ja rakentanut huoneellisen 007-kamaa

Tätä lukiessanne porvoolainen mainostoimistoyrittäjä Klaus Suhonen on jo nähnyt uuden, hartaasti odotetun James Bond-elokuvan No Time to Die.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.