Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Puolustusministeri Antti Kaikkonen tapasi USA:n Lloyd Austinin Pentagonissa – tapaamista edelsivät vierailut Texasiin ja Floridaan

Puolustusministeri Antti Kaikkonen (kesk.) on tavannut yhdysvaltalaiskollegansa Lloyd Austinin Yhdysvaltain puolustusministeriössä Pentagonissa Washingtonissa. Tervetuliaissanoissaan Austin sanoi, ettei Suomi ole koskaan ottanut vapautta, puolustusta ja lainkirjainta itsestäänselvyytenä.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.