Puolustusministeri Antti Kaikkonen tapasi USA:n Lloyd Austinin Pentagonissa – tapaamista edelsivät vierailut Texasiin ja Floridaan
Puolustusministeri Antti Kaikkonen (kesk.) on tavannut yhdysvaltalaiskollegansa Lloyd Austinin Yhdysvaltain puolustusministeriössä Pentagonissa Washingtonissa. Tervetuliaissanoissaan Austin sanoi, ettei Suomi ole koskaan ottanut vapautta, puolustusta ja lainkirjainta itsestäänselvyytenä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.