Yhdysvallat määräsi Shanghain konsulaatin muut kuin välttämättömät työntekijät poistumaan kaupungista
Yhdysvaltojen ulkoministeriö on määrännyt Kiinassa Shanghain konsulaatin muut kuin välttämättömät työntekijät poistumaan kaupungista. Syynä määräykseen on Shanghain korkea koronavirustartuntojen määrä sekä kaupunkiin asetettu ankara sulkutila.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.