Suomi lähetti kaksi ambulanssia Ukrainaan ja lääkinnällisiä tarvikkeita Moldovaan
Suomi lähetti viime viikolla kaksi ambulanssia ja pelastustoimen tarvikkeita Ukrainaan sekä lääkinnällisiä tarvikkeita Moldovaan, kertoo sisäministeriö. Lisäksi Suomesta toimitettiin lääkelahjoitus Ukrainaan.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.