Väkivallantekijöitä auttavan Aggredin työntekijä pahoinpideltiin – kolmelle miehelle tuomiot
Varsinais-Suomen käräjäoikeus tuomitsi perjantaina kolme miestä jutussa, jossa väkivallan ehkäisytyötä tekevän Aggredi-järjestön työntekijä pahoinpideltiin.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.