Järjestöt valittivat jälleen oikeuteen hallituksen ilmastotoimista
Joukko ympäristö- ja ihmisoikeusjärjestöjä on valittanut korkeimpaan hallinto-oikeuteen (KHO) hallituksen ilmastotoimista, joita ne pitävät riittämättöminä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.