HS: Fortum yritti kaapata vallan Kemijoki-yhtiössä
Energiajätti Fortum yritti viime hallituskaudella ostaa Kemijoki-yhtiön osakkeet valtiolta, kertoo Helsingin Sanomat (HS). Yritys kuitenkin torpattiin valtion omistajaohjausosastolla.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.