Trump katuu Valkoisesta talosta poistumista vuoden 2020 vaalien jälkeen – puhui toimittajien ampumisesta
Donald Trump sanoi sunnuntaina Pennsylvaniassa järjestetyssä kampanjatilaisuudessa katuvansa sitä, että lähti Valkoisesta talosta hänen tappioonsa päätyneiden vuoden 2020 vaalien jälkeen.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.