Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Nasan astronautit äänestivät avaruudesta käsin Yhdysvaltain vaaleissa: "Melko siistiä"

Nasan astronautit Butch Wilmore, Suni Williams ja Don Pettit kertovat äänestäneensä Yhdysvaltain vaaleissa ennakkoon kansainväliseltä avaruusasema ISS:ltä, uutisoi muun muassa CNN. Instagramiin julkaisemassaan kuvassa he kannustavat muitakin käyttämään äänioikeuttaan.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.