Nasan astronautit äänestivät avaruudesta käsin Yhdysvaltain vaaleissa: "Melko siistiä"
Nasan astronautit Butch Wilmore, Suni Williams ja Don Pettit kertovat äänestäneensä Yhdysvaltain vaaleissa ennakkoon kansainväliseltä avaruusasema ISS:ltä, uutisoi muun muassa CNN. Instagramiin julkaisemassaan kuvassa he kannustavat muitakin käyttämään äänioikeuttaan.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.