Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Näin vasemmistopuolueiden ja vihreiden puheenjohtajat kommentoivat Trumpin voittoa: "Voisiko joku kertoa, että tämä on vain pahaa unta?"

Suomalaiset poliitikot ovat kommentoineet varsin vuolaasti Donald Trumpin vaalivoittoa viestipalvelu X:ssä.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.