Näin vasemmistopuolueiden ja vihreiden puheenjohtajat kommentoivat Trumpin voittoa: "Voisiko joku kertoa, että tämä on vain pahaa unta?"
Suomalaiset poliitikot ovat kommentoineet varsin vuolaasti Donald Trumpin vaalivoittoa viestipalvelu X:ssä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.