Yllättävä taho otti vastuun X:ään kohdistuneesta kyberhyökkäyksestä
Viestipalvelu X:n maanantaisista ongelmista on ottanut vastuun pro-palestiinalainen hakkeriryhmä The Dark Storm Team, kertovat useat kansainväliset mediat. Ryhmä kertoo asiasta Telegram-julkaisulla.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.