Loviisan ydinvoimalassa oli vetyvuoto, kakkosyksikkö puoliteholle
Loviisan ydinvoimalan kakkosyksikkö ajetaan tänään illalla puolelle teholle generaattorin lämmönvaihtimen korjauksen ajaksi, kertoo ydinvoimalan omistaja Fortum.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.