Posti jäämässä valtion enemmistöomistukseen – ei aiota pilkkoa suunnitellun pörssilistautumisen yhteydessä
Postin suunniteltu listaaminen pörssiin ei muuta valtion strategista omistusintressiä yhtiöön, valtioneuvoston kanslian (VNK) omistajaohjausosaston ylijohtaja Maija Strandberg kertoi Postin järjestämässä tiedotustilaisuudessa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.