Lukijan sanomat | "Parasta on tehdä marjoista sekoitus, jossa mustat marjat ovat enemmistönä"
Hurahdin marjoihin kunnolla yhdeksän vuotta sitten. Onneksi hurahdin!
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.